IndeksIndeks  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/09/2015

PisanieTemat: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Sob Paź 17, 2015 6:18 am

Sorki, że nie w temacie "Pomysły", ale uważam, że pojedynczy temacik to za mało na idee graczy, których może się pojawić dość dużo w trakcie istnienia forum.
By uniknąć sytuacji, gdzie jeden pomysł "wycisza" poprzedni, postanowiłem się wyłamać.
Na wstępie powiem, że poniższy tekst nie ma na celu uderzenia w czyjąś godność ani też podważenia czyjegoś autorytetu.

Oskarżcie Mnie o Czepianie się.
Rozwiązania Nito #1, czyli "Poobserwujmy Gwiazdy".
Dzisiejszy temat:
Powyższa grafika jest mojego autorstwa, nie wyrażam zgody na nieautoryzowane jej używanie. Chroniona prawem autorskim o/


Spotkałem się dziś z Magią Gwiezdnych Duchów. Nie było to przyjemne spotkanie, bo było miedzy nami sporo niejasności. Postaram się je wyjaśnić oraz zaproponować możliwe rozwiązania.
O ile nie można się przyczepić (za wyjątkiem jednej sprawy, o której wspomnę dalej) do kart kluczy przedstawionych w tym dziale, o tyle wzór Magii jest nie dość, że trochę zbyt zredukowany (i dla niektórych niejasny), to w moim przekonaniu zbędny.
Umiejętności duchów nie są określone w jednolity sposób, przystosowujący je do poziomu forum. Przyzwanie ducha zdaje się nic nie kosztować. Również ich ograniczenia fizyczne oraz magiczne (EM) nie są nigdzie określone (Choć gdy zapytać administracji, to jakieś są, więc to kwestia ich opisania). Kwestie te powinny być według mnie zawarte w kartach duchów wspomnianych wcześniej (oczywiście ich zaklęcia byłyby dostępne jedynie dla maga, z którym maja kontakt oraz - siłą rzeczy - dla administracji).
Wdajmy się więc w szczegóły:

Dział Pierwszy, czyli "Przyczepmy się do Opisów".

Jednym z bólów tej magii - na Yousei - jest brak szczegółowego opisu odpowiadającego na pytania: Co to za magia? Co może? Jakie ma ograniczenia? Jakie ma możliwości rozwoju i czy w ogóle jakieś ma?
Podczas gdy opis we wzorze jako-tako odpowiada na dwa pierwsze pytania, dwa pozostałe pozostają bez odpowiedzi. Co się stało z ograniczeniem "Wezwany może być tylko jeden duch na raz"? Loke przecież doprowadzil w ten sposób do śmierci swojej "właścicielki". Czy nie można tego obejść i wezwać więcej duchów na raz? Przecież zarówno Lucy jak i Yukino to robiły, więc musi być na to jakiś sposób, prawda? A Star Dress? Wbrew temu co myślą niektórzy to nie jest magia typu Requip, ale zaklęcie Magii Gwiezdnych Duchów.

Nito napisał:
Rozwiązanie: Rozszerzenie Opisu Magii i wrzucenie go do działu z Magicznymi Bramami. Ustalenie "Cennika Rozwoju" w którym przedstawione byłyby koszty zakupu możliwości przyzwania większej ilości duchów i umieszczenie go w temacie z opisem magii, tuż pod nim.

np.
2 Duchy - 30 PD
3 Duchy - 90 PD
4 Duchy - 180 PD
5 Duchów - 270 PD

Dział Drugi, czyli "Przyczepmy się do Kreatywności".

Obecnie Duchy mają określony wygląd, charakter oraz rodzaj magii i... Nic poza tym. Zapytawszy administrację o granice możliwości duchów otrzymałem link do wikii, z odpowiedzią, że ich umiejętności są identyczne jak w mandze/anime. Nie słyszałem nic o koszcie przyzwania ducha ani o kosztach jego umiejętności (choć zapewniono mnie, że będą podlegały ocenie jak u innych graczy).
Moja propozycja może brzmi drastycznie, ale forum wyjdzie na dobre. Duchy Złotych Kluczy występują tak jak same klucze tylko w jednym egzemplarzu, prawda? Oznacza to, że niezależnie od użytkownika ich umiejętności nie ulegną zmianie. Nie zmieni się też nic innego z nimi związane, jak na przykład warunek jaki postawią przy tworzeniu kontraktu (patrz "Wymagania" w obecnym wzorze).
Dlatego też proponuję opisanie duchów od A do Z, z uwzględnieniem ich Wyglądu, Charakteru, Magii (Opisy, które już są, co jest awesome!), Umiejętności (no bo na przykład taki Sagittarius strzela z łuku, więc chyba ma na to umiejkę, nie?), Zaklęć oraz Kosztu Przyzwania.
Taaaaaak. Zaklęć. To chyba najbardziej kontrowersyjna propozycja w tym temacie. Ale jak się jej przypatrzyć, to jest nawet logiczna. Zadam wam takie pytanie retoryczne, które będzie wam miało dać do myślenia. Czy Lucy decydowała jaką magią i jakimi zaklęciami dysponował Leo czy jakikolwiek innych jej duch?
A teraz (negując swoje wcześniejsze stwierdzenie, że pytanie będzie retoryczne) wam odpowiem: nie. Dlatego też, dlaczego gracz ma decydować o formacie zaklęć swojego ducha? Nie dość, że będzie to burzyć balans forum, to jeszcze umiejętności i zaklęcia będą się zmieniać wraz ze zmianą właściciela klucza (gdyby powiedzmy Kai-chan pozbawiła Haru jego klucza i chciała go używać, albo gdyby któreś z nich zrezygnowała z gry, a wtedy od nowa, wszystkie skille do oceniania) lub nowi użytkownicy będą skazani na zaklęcia opracowane przez pierwszego właściciela. Jestem też świadom, że Duchy stają się silniejsze wraz ze swoimi magami *klik* Ale to można potraktować jako zwykły rozwój zaklęcia i wtedy dopiero pozwolić graczom się z nimi bawić oraz resetować je do domyślnego stanu gdy zmieni się właściciel).

Nito napisał:
Rozwiązanie: Dla zachowania wspomnianego już balansu oraz ułatwienia sobie pracy, administracja powinna zadecydować ile EM, umiejętności oraz zaklęć powinien znać każdy duch (Złotych Kluczy i opcjonalnie Srebrnych, które pojawiły się w mandze/anime), każde z nich opisać - tak, aby były już ocenione w momencie, gdy Mag dostaje klucz. Przy ustalaniu tych kryteriów należy zwrócić uwagę na to, że przyzwanie każdego ducha to zyskanie sprzymierzeńca - Duchy więc nie powinny być przesadnie silne. Czasem zajdzie więc potrzeba ograniczenia ich zdolności poniżej tego, co było w mandze/anime.

np.

- Złoty Klucz Panny - Virgo
Ranga: Krąg 3
Opis Ducha: Panna, inaczej zwana Virgo, to (normalnie) urodziwa dziewczyna, wyglądem przypominająca dwudziestoletnią kobietę. Jej różowe włosy dobrze kontrastują z porcelanową cerą. Jest bardzo zgrabna i sprawna fizycznie. Na przegubach dłoni znajdują się kajdany z przyczepionymi łańcuchami. Czarna koszula mocno kontrastująca z białym fartuchem to podstawowy strój Virgo. Jest posłuszna, lojalna a przy tym także bardzo karna (czy może wręcz masochistyczna).
Umiejętności: Siła, Szybkość, Walka Wręcz.
Zasoby Magiczne: 1 000 EM.
Magia: Virgo korzysta z elementów trzech magii: Ziemi, Łańcuchów oraz Przemiany.
Zaklęcia:
- Diver (K*1) - Wykorzystując magię ziemi, Virgo jest w stanie tworzyć tunele "nurkując" w ziemi z łatwością równą nurkowaniu w wodzie. Tak Powstałe Dziury i Tunele mogą zostać wykorzystane zarówno jako droga ucieczki, szybki transport lub pułapka na przeciwników. W trakcie jednej kolejki Virgo może przebyć w ten sposób odległość równą dziesięciu metrom, w tunelu o średnicy jednego metra. Koszt: 100 EM / post.
- Spica Lock (K2) - Przy użyciu magii ziemi, Virgo poprzez położenie dłoni na powierzchni gruntu manipuluje okolicznymi skałami, zbierając je w jednym punkcie. Gruba warstwa skał wymaga ofensywnego zaklęcia Kręgu 2 by się przez nią przebić (zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz). Zaklęcie może zostać wykorzystane do unieruchomienia przeciwnika, zadając mu jednocześnie drobne obrażenia jak otarcia i mocne siniaki. Virgo może też w każdej chwili "puścić" kamienie, które zwyczajnie się rozsypują. Koszt: 300 EM za użycie.
- Chain Whip (K2) - Zaklęcie magii łańcuchów, pozwalające Virgo wydłużyć (maksymalnie do 5 metrów) i magicznie wzmocnić łańcuchy przyczepione do jej nadgarstków, by mieć nad nimi ograniczoną kontrolę (np. usztywnienie ich, czy sprawienie, że ich końce zawiną się naokoło jakiegoś niedużego obiektu) lub zadać potężne ciosy mogące odrzucić przeciwnika i zadać mu silne obrażenia obuchowe. Koszt: 150-400 EM za użycie (w zależności od siły ataku).
- Henshin (K1) - Za pomocą magii transformacji Virgo może przybrać postać zgodną z gustem swojego mistrza. Zaklęcie jest jednak ograniczone: Kolor włosów, oczu czy predyspozycje fizyczne (siła, szybkość, wytrzymałość, kondycja) Virgo nie zmieniają się. Należy też wspomnieć, że Virgo może zmieniać się tylko w ludzkie postaci. Czas trwania tego zaklęcia jest za to nieskończony: Raz użyte trwa aż do następnego użycia. Koszt: 10 EM za użycie.
Warunki Przyzwania: Koszt - 500 EM, Virgo nie można przyzwać na morzu, rzekach, jeziorach czy w niebie (może jednak podróżować w te miejsca jeśli była wcześniej wezwana).

Jak mi się zachce, to opiszę też Star Dress, ale to może w innym "Czepianiu się" =3=

Dział Trzeci, czyli "Przyczepmy się do Wzoru".

Tutaj faktycznie może się czepiam, ale z dzisiejszego doświadczenia. Wzór faktycznie jest potrzebny, ale nie koniecznie dla całej magii.
Obecny wzór magii, choć będący ciekawym pomysłem, wprowadza sporo zamieszania - jak na przykład konieczność używania KOLEJNEGO wzoru KM, w sumie bez potrzeby. Mimo, że na pierwszy rzut oka wydaje się prosty, szybko generuje kilka pytań. Na ten przykład: Co w pisać w polu Klucz? (Samą nazwę? Opis? Jakieś zaklęcia? Widziałem/-am jakieś tematy o duchach, może trzeba coś przepisać?) O co dokładnie chodzi z Wymaganiem? (Mam sobie sam/-a wymyślić, czy może są gdzieś podane?) Zaklęcia Maga? Tylko Uranometria? (A Star Dress?).

Nito napisał:
Rozwiązanie: Zastosowanie alternatywy w postaci wzoru zaklęcia, wklejonego pod wzorem KM dla wszystkich (w tym samym temacie), z którym mieliście okazje się spotkać powyżej. Wzór byłby stosowany do nowych Srebrnych Kluczy stworzonych przez graczy, jak również wypełniony przez Administracje w przypadku Złotych Kluczy oraz opcjonalnie przy wcześniej przygotowanych Srebrnych Kluczach.

np.

Kod:
[u][i]- Nazwa Klucza -[/i][/u]
[b]Ranga:[/b]
[b]Opis Ducha:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[b]Zasoby Magiczne:[/b]
[b]Magia:[/b]
[b]Zaklęcia:[/b]
[b]Warunki Przyzwania:[/b]

- Nazwa Klucza - Miejsce, gdzie wpisujemy nazwę ducha oraz rodzaj klucza (Srebrny, Złoty, Czarny). Z opisanych wcześniej względów, dla graczy dostępne klucze Srebrne.
Ranga: Czyli, którego Kręgu jest duch. Sugeruję ustanowienie Złotych Kluczy na Krąg 3.
Opis Ducha: Opis wyglądu oraz charakteru ducha.
Umiejętności: Umiejętności jakie posiada duch. Wybierane z tej samej listy co gracze.
Zasoby Magiczne: Czyli ile EM posiada duch. Gracz tworzący nowego ducha może wpisać swoja propozycję.
Magia: Nazwa oraz w miarę szczegółowy opis magii (przy złotych duchach opis może zostać pominięty, jako że - wg. mojego zamysłu - mają z góry ustalone zaklęcia).
Zaklęcia: Opis i koszty zaklęć, jakimi włada duch.
Warunki Przyzwania: Czyli koszt wezwania oraz wymyślony przez gracza/administrację warunek przyzwania (typu: Klucz Musi zostać zanurzony w wodzie, mag musi dotykać ziemi podczas wezwania, duch może pojawić się tylko w dzień i tak dalej.)

Całość sprowadza się do ujednolicenia i dokładnego zdefiniowania Magii Gwiezdnych Duchów, tak aby było z nią jak najmniej problemów. Jeśli zajdziecie na to inne - ciekawsze/prostsze/sprawdzone metody to nie widzę problemu z zaaplikowaniem ich \o/ Fajnie by było, gdybyście wzięli jednak pod uwagę parę rzeczy, na które zwróciłem uwagę.


*K - Krąg.

EDIT: Dodane "Warunki Przyzwania", o których zapomniałem wcześniej.


Ostatnio zmieniony przez Nito dnia Sob Paź 17, 2015 4:04 pm, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

avatar
Liczba postów : 42
Dołączył/a : 10/10/2015

PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Sob Paź 17, 2015 12:01 pm

Przeczytałam, zrozumiałam, więc się wypowiem coby nie było, że wszyscy oprócz ludzi rzeczywiście zainteresowanych byciem magami Gwiezdnych Duchów mają to głęboko.
Włożyłeś w to naprawdę sporo pracy. Szacun! Jestem też szczęśliwa, że ktoś w końcu poruszył temat Star Dress. W końcu dzięki temu czarowi mag GD zyskuje jako takie szanse w walce jeden na jednego, to znaczy może efektywniej i aktywniej w niej uczestniczyć, nie wyprztykując się z całego MM jak to dzieje się zazwyczaj przy Uranometrii. Nie będę się tu rozpisywać w superlatywach na temat całej reszty i po prostu przejdę do "Czepiania się".
Cytat :
Nie zmieni się też nic innego z nimi związane, jak na przykład warunek jaki postawią przy tworzeniu kontraktu (patrz "Wymagania" w obecnym wzorze).
Nie zgodzę się! Kontrakt jest ustalany przy pierwszym wezwaniu ducha i powinien być unikalny. Bardziej asertywny mag niż Lucy mógłby przecież wynegocjować u Aquarius możliwość przyzywania w poniedziałki, prawda? Zauważyłam wczoraj na cb ogromne wątpliwości dotyczące właśnie warunków i chciałabym zwrócić uwagę, że jest to kwestia zdecydowanie bardziej fabularna niż jakiekolwiek ograniczenie. Moim skromnym zdaniem, gdy mag GD posiadający jedynie klucz wodnika będzie miał problem z walką na pustyni to MG "wyczaruje" tam jakąś oazę, aby mógł wsadzić klucz do wody i wezwać tego ducha, a więc nie zginie przez zbyt restrykcyjny zapis w cyrografie. Tak, wiem, że według mojej teorii o unikalności kontraktów niby można by się obejść bez wody, ale po co rezygnować z tego ustalenia, skoro jest fajne.

Ostatecznie coś zaproponuję, żeby nie było tak czepiacko-negatywnie. Obdzielanie Duchów MM jest dobrym pomysłem, ale zrezygnowałabym ze stałej wartości. Zgodnie z założeniem wzrastania siły ducha wraz z z siłą przyzywającego użyłabym prostego wzoru: MMDucha = x%MMMaga, gdzie procent byłby po prostu zależny od rodzaju klucza.

Tyle. Fajnie by było jakbyście małpki rozważyli pomysły Nitosia zamiast ściągać "sprawdzone" rozwiązania Magii Gwiezdnych Duchów. Yousei jest nowym forum z nowymi technikami walki (chodzi mi o artefakty), więc adaptowanie czegoś z innego forum i dostosowywanie tego do naszych realiów prawdopodobnie wyjdzie... źle. Zróbmy coś dobrego i zrównoważonego już od początku, znajmy tego założenia, a w razie czego będzie o wiele łatwiej poprawić możliwe błędy.


_________________
mowa #903595 | myśl #903595

Theme Song | Voice | Theme Instrumental
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

avatar
Liczba postów : 65
Dołączył/a : 07/09/2015

PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Sob Paź 17, 2015 12:15 pm

Jeżeli chodzi o przejmowanie EM to jestem bardziej zdania, że duch powinien przejmować część energii od maga niż generować swoją. Zaklęcia do duchow dojdą, to prawda, ale nie będą statyczne - bardziej, według mnie, od maga powinno zależeć jakie zaklęcia bedzie miec duch. Zostanie to ograniczone rodzajami magii, które niebawem dopiszę.

Do Karty Magii GD, ponieważ ta zostaje, zostanie dopisana rubryczka na zaklęcia.

A wracając do Star Dress/Star Suit... Oczywiscie zostanie on wprowadzony i był w planach dużo wcześniej, tylko nadal pozostaje nieuzgodniony w administratorskim gronie, więc prosimy o cierpliwość.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.yousei.pl/t214-haru-yoshida

avatar
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/09/2015

PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Sob Paź 17, 2015 5:09 pm

Ok, odpowiedź na wasz feedback.

Zacznę od podziękowania za wsparcie. Dzięki Fins \o/

A teraz tak...
Finsternis napisał:
Nie zgodzę się! Kontrakt jest ustalany przy pierwszym wezwaniu ducha i powinien być unikalny. Bardziej asertywny mag niż Lucy mógłby przecież wynegocjować u Aquarius możliwość przyzywania w poniedziałki, prawda? Zauważyłam wczoraj na cb ogromne wątpliwości dotyczące właśnie warunków i chciałabym zwrócić uwagę, że jest to kwestia zdecydowanie bardziej fabularna niż jakiekolwiek ograniczenie. Moim skromnym zdaniem, gdy mag GD posiadający jedynie klucz wodnika będzie miał problem z walką na pustyni to MG "wyczaruje" tam jakąś oazę, aby mógł wsadzić klucz do wody i wezwać tego ducha, a więc nie zginie przez zbyt restrykcyjny zapis w cyrografie. Tak, wiem, że według mojej teorii o unikalności kontraktów niby można by się obejść bez wody, ale po co rezygnować z tego ustalenia, skoro jest fajne.
Jeśli chodzi o dni to owszem. Problem w tym, że na forum ciężko byłoby to rozegrać, biorąc pod uwagę, że nie mamy kalendarza i nie wiemy tak naprawdę jak wypadają dni tygodnia... A z tym jest trochę dużo zabawy (nie mniej jednak, jeśli komuś się chce to opracować to byłoby fajnie!), dlatego skupiłem się raczej na warunkach typu "Pojawia się tylko w dzień", "musi zostać wezwany w wodzie" i innych takich, dotyczących okoliczności przyzwania. Te z kolei raczej powinny być stałe, nie?
Aquarius nagle nie zmieni zdania i nie poprosi o przyzywanie na pisaku XDDDD

Finsternis napisał:
Ostatecznie coś zaproponuję, żeby nie było tak czepiacko-negatywnie. Obdzielanie Duchów MM jest dobrym pomysłem, ale zrezygnowałabym ze stałej wartości. Zgodnie z założeniem wzrastania siły ducha wraz z z siłą przyzywającego użyłabym prostego wzoru: MMDucha = x%MMMaga, gdzie procent byłby po prostu zależny od rodzaju klucza.
Czy ja wiem, czy wprowadzanie wzorów to dobry pomysł... =3= Działałoby na pewno. Ale czy nie łatwiej określić je na start a potem zwiększać podczas ulepszania Ducha (Powiedzmy do Kręgu 3+, czy 3++ itd. I z kazdym ulepszeniem duchy dostawałyby np. dodatkowe 200 EM i/lub ulepszenie/dodanie zaklęć).

Haru napisał:
Jeżeli chodzi o przejmowanie EM to jestem bardziej zdania, że duch powinien przejmować część energii od maga niż generować swoją. Zaklęcia do duchow dojdą, to prawda, ale nie będą statyczne - bardziej, według mnie, od maga powinno zależeć jakie zaklęcia bedzie miec duch. Zostanie to ograniczone rodzajami magii, które niebawem dopiszę.
Przejmowanie EM od maga jest trochę... Nah, zachowałbym to do mechaniki Star Dress/Star Suit, zaklęcia, które pozwala na korzystanie ze zdolności posiadanych duchów. Inaczej wyglądałoby to jak "Star Dress walczace samo z siebie (duch)" i "Star Dress, które potrzebuje maga (Star Dress)"
Z tego co słyszałem, duchy mogą mieć tylko zaklęcia z wikii. Więc jeśli te zaklęcia będą zależeć od maga, to może wam się pojawić 20 wersji tego samego zaklęcia i każde będzie trzeba od nowa oceniać, lub bedziecie wszystkie wersje i tak sprowadzać do tej jednej, najpierw ocenionej. Nie lepiej od razu przygotowac te zaklęcia i miec to z głowy? Ustalenie ich formy wcześniej to jedynie ułatwienie dla was i zdecydowane przyspieszenie "formalności" z tą magia związanych. Poza tym, możliwość ulepszenia ducha (dodania mu zaklęć, EM etc. w zamian za PD maga) pozwoli na spersonalizowanie Ducha w miarę gry.

Haru napisał:
Do Karty Magii GD, ponieważ ta zostaje, zostanie dopisana rubryczka na zaklęcia.
Czyli Wzór magii GD będzie prawie, że identyczny ze wzorem ogólnym dla magii, jedynie z dodatkowym polem "Klucz"? To ma sens. Ale może taka sygnalizacja nie będzie zła.

Haru napisał:
A wracając do Star Dress/Star Suit... Oczywiscie zostanie on wprowadzony i był w planach dużo wcześniej, tylko nadal pozostaje nieuzgodniony w administratorskim gronie, więc prosimy o cierpliwość.
Pracuję już nad "Rozwiązaniami Nito #1.1 oraz #1.2" \o/
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

avatar
Liczba postów : 65
Dołączył/a : 07/09/2015

PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Nie Paź 18, 2015 1:24 am

Myślę, że damy radę to zorganizować we własnym gronie.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.yousei.pl/t214-haru-yoshida

avatar
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/09/2015

PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   Nie Paź 18, 2015 1:23 pm

Masz rację, zaczekam na waszą wersję i wtedy =3=
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content


PisanieTemat: Re: Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"   

Powrót do góry Go down
 

Oskarżcie Mnie o Czepianie się. Rozwiązania Nito #1, czyli: "Poobserwujmy Gwiazdy!"

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
» Klub Nocny - Katedra Mokrej Elżbiety
» Rezerwat przyrody [Cardiff, Walia]
» Jaka ranga do mnie pasuje?
» Klif.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Yousei no Hikari :: Pierwsze kroki :: Tablica Informacyjna :: Skargi, zażalenia, pomysły-