IndeksIndeks  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 [WZÓR] Karta Arefaktu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Admin
Liczba postów : 214
Dołączył/a : 07/09/2015

PisanieTemat: [WZÓR] Karta Arefaktu   Pon Paź 12, 2015 9:04 pm

Kod:
[b]Nazwa:[/b]
[b]Rodzaj:[/b] Ofensywny/Defensywny/Wspomagający
[b]Pojemność zbiornika:[/b]
[b]Klasa:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Działanie:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]


Na start gracz ma wybór:  1x klasy C, 2x Klasy D, 3xKlasy E lub 1x Klasy D i 1x klasy E.
A-E, gdzie E to najniższa klasa, a A najwyższa. S to wybitne artefakty do zdobycia na fabule tylko i wyłącznie.

PODZIAŁ ARTEFAKTÓW

E – To najsłabsze znane artefakty. Służą one raczej jako pomoc do wyręczenia się w prostych czynnościach jak wykrzesanie ognia itp. Najprostsze do wytworzenia jak i zreperowania. Produkowane najczęściej hurtowo.

D – Charakteryzują się silniejszym efektem od poprzedniej kategorii. Wśród nich już częściej się spotyka różnego rodzaju bronie czy zbroje.  Jednak nadal jest to wyposażenie osób dedykowane dla początkujący łowców.

C – Artefakty o przeciętnej sile. Większość łowców posługuje się właśnie nimi, ponieważ są one względnie tanie do uzyskania i dość szybko można się w nie uzbroić. Chociaż ich siłę można porówna do zaklęć kręgu 3, a nawet bywają odrobinę silniejsze w konkretnych dziedzinach np. płomień z ognistego miecza klasy C zada większe obrażenia niż fireball kręgu 3.

B – Przedmioty należące do tej klasy są nadzwyczaj potężne i już na tym poziomie zazwyczaj posiadacz spotyka się z zazdrością w oczach kolegów po fachu. Dają one potężne efekty jakich nie da się uzyskać w klasach niżej, a także są niezwykle rzadkie. Dzierżą je tylko doświadczeni łowcy, ponieważ jeśli ktoś nie doświadczony spróbowałby go użyć mogłoby się to dla niego źle skończyć lub był zwyczajnie zabity przez kogoś kto chciałby ten przedmiot posiadać.

A – Zobaczenie tej klasy przedmiotu to już w ogóle jest cud. Tak potężnym orężem posługują się jedynie najpotężniejsi wśród łowców, a i nie zawsze je posiadają. Te przedmioty potrafią się równać nawet z najpotężniejszymi zaklęciami jakie jest w stanie stworzyć ludzki mag. Walka z właścicielem takiego artefaktu jest praktycznie zawsze skazana na porażkę - posiadanie go oznacza jak duże ma doświadczenie i zdolności bojowe. Posiadacze Artefaktów klasy A tworzą elitę.

S – Przedmioty zakazane, o których ciężko znaleźć wzmiankę w historii. Głównym tego powodem były zniszczenia, które mogły powodować lub obciążenia jakie wywoływały (do tej grupy należą takie przedmioty jak stare działo Etherion lub Twarz).


Wampiryzm: Ofensywa - przedmiot może wchłonąć 50% EM (jednakże nie będzie to więcej niż 300EM) użytego na zaklęcie, aby się naładować. Wartość wchłonięta przez broń ją ładuje, dzięki czemu ta ma możliwość dłuższego działania. Może razem z EM wchłonąć żywioł, jeśli jest zgodny z posiadanym, aby wzmocnić następny atak. Pochłonąć można tylko raz na 2 posty.

Wampiryzm: Defensywa / wspomaganie - przedmiot może wchłonąć maksymalnie 300EM na raz, raz na 2 posty, dzięki czemu można naładować jej akumulator. Może również wchłonąć żywioł, jeśli jest zgodny z posiadanym, aby wzmocnić następną technikę. Nie może pochłonąć więcej niż 300EM z pojedynczego zaklęcia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://yousei.forumpl.net
 

[WZÓR] Karta Arefaktu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Karta postaci - Allan Callas
» WZÓR KARTY I WSKAZÓWKI TWORZENIA (dorosły)
» Wzór Karty Postaci
» Tajniki Tarota
» "Co to Karta Postaci?"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Yousei no Hikari :: Kartoteka :: Karty Magii-