IndeksIndeks  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar
Admin
Liczba postów : 214
Dołączył/a : 07/09/2015

PisanieTemat: Artefakty   Pon Paź 12, 2015 8:49 pm


Artefakty - są to wynalazki stworzone i wykonywane jedynie przez członków rebelii w należącym do nich instytucie. Nikt poza głównymi inżynierami nie wiem w jaki sposób one powstają, ale pewne jest jedno - ich idea nie wzięła się z ziemi. Pierwszy „kowal” musiał pochodzić z Edolas - właśnie w tamtym wymiarze przedmioty te były wysoce rozwinięte i przeznaczone do walki bądź użytku codziennego. Trudno je porównywać do zwykłych magicznych przedmiotów takich jak okulary czy słuchawki ponieważ są one znacznie potężniejsze i gromadzą większe ilości mocy. Skąd jednak bierze się siła, o której mowa? To bardziej skomplikowane niż mogłoby się wydawać.

Aby powstał artefakt łowca musi pójść do inżyniera lub samemu wykonać pewien rytuał, którego uczą tylko wybranych i najbardziej lojalnych członków społeczności Yoakeshi. Jak każdy proces, mający na celu stworzenie czegoś - on też potrzebuje odpowiednich składników. Najważniejszymi są:
- Przedmiot jaki chcemy zakląć
- Duże źródło energii magicznej, które skoncentrowane jest w jednym punkcie;
Pozostałe przedmioty są opcjonalne i są wymagane tylko do tego, by zrobić konkretne ulepszenie, a nie losowe, które w dodatku będzie trzeba samemu odkryć metoda prób i błędów. Rytuału oczywiście nie da się przerwać po jego rozpoczęciu, a sam łowca również może w nim zginąć - gdy okaże się, że przedmiot jaki chciał stworzyć przekracza jego możliwości.

Artefakty same w sobie magii nie posiadają. A przynajmniej nie posiadają takiej, jaką znają magowie z Fiore. Przedmioty z tej grupy są zasilane akumulatorami, którego jednostką zasilającą jest Nirt – zużywające się jak mana źródło mocy. Łączna ilość Nirt rozdzielana jest przez gracza dowolnie na posiadane artefakty, jednakże w pewnym umiarze – ilość Nirtu w danym akumulatorze nie może przekroczyć ilości maksymalnej na daną rangę. Można tego dokonać jednokrotnie na początek, a później przy każdej zmianie w Karcie Artefaktu: przy zyskiwaniu nowych zdolności, ulepszaniu starych, a także kiedy zyskuje energię Nirtu.
Zdolności artefaktów są tak samo poziomowane, jak zdolności magów, także ich zdobycie jest niemalże identyczne, jak w przypadku zwykłych zaklęć różnorakich magii.
Zaklęcia zużywają energię Nt (Nirtu) tak samo, jak zaklęcia magów. Energia jednakże z czasem się zużywa, przez co trzeba je ładować. Można to zrobić na cztery sposoby: udać się do Instytutu Prometheusa, użycia akumulatora, a także w walce poprzez wchłanianie zaklęć, a także drobne, pasywne regeneracje Nt. Przenośny akumulator jest przyznawany tylko i wyłącznie na długie misje.
Każdy artefakt posiada osobną pulę energii Nt, co zostało wspomniane wcześniej. Istnieje również limit zależny od rangi przedmiotu posiadanego. Tak, jak gracz sobie dowolnie rozdziela energię, tak jeśli osiągnie limit, ta energia jest stale blokowana (nie można zmienić jej ilości w artefakcie) do czasu odblokowania poprzez ulepszenie pojemnika. Artefakty klasy A i S nadal potrzebują silniejszego źródła zasilania niż akumulator.
Punkty Wprawy są przyznawane za misje.Na start każdy zaczyna z 10PW, które może dowolnie rozdzielić na swoje artefakty. Różnica jest jednak znacząca – istnieją limity ilości umiejętności na dany artefakt w zależności od jego rangi. Artefakt rangi D może mieć zaklęcia najwyżej kręgu drugiego, pozostałe kręgi odblokowuje przy ulepszeniu (ulepszenie artefaktu jednak nie ulepsza automatycznie zaklęcia). Każdy artefakt może mieć zaklęcia kręgu zerowego w dowolnej ilości.

Pierwszy artefakt otrzymują członkowie bezpośrednio od swojej gildii. Kolejne można nabyć poprzez stworzenie projektu i zebraniu odpowiedniego doświadczenia, które potrzebne jest do rytuału.

*Pisząc jego KA nie musicie uwzględniać jego powstania, gdyż stanowi ono tajemnice gildyjną.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://yousei.forumpl.net
 

Artefakty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Moc, Magia i Artefakty

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Yousei no Hikari :: Pierwsze kroki :: Encyklopedia-