Administrator
Admin Liczba postów : 214 Dołączył/a : 07/09/2015
| Temat: [WZÓR] Karta Magii Wto Wrz 08, 2015 12:32 pm | |
| Do rozdania masz 15 punktów wprawy. Postaraj przemyśleć rozdanie ich jak najrozsądniej ponieważ nie będziesz miał możliwości zresetowania ich. Na eventach, awansach i misjach będziesz zdobywał kolejne i rozwijał swój arsenał. - Kod:
-
Nazwa: [hide]Opis: Zaklęcia:[/hide]
Nazwa - Postaraj się ująć ją jak najprościej i jak najbardziej rzeczowo. Powinna ona stanowić trop, który nakieruje nas na to czym dana magia będzie się zajmowała. Opis - Również niech nie będzie poematem. Krótko, rzeczowo ale i sensownie. Zawrzyj tutaj sferę, której dotykasz czarami. Zaklęcia - Dzielimy je na sześć kręgów. Krąg Zero - Są to zaklęcia, które nie zużywają energii magicznej z uwagi na swoją znikomą wartość bojową. Dzięki nim możesz urozmaicić grę na fabule jakimiś efektownymi zjawiskami. Na ten przykład może posłużyć nam Juvia. Kiedy była ona smutna, padał wokół niej deszcz. Zaklęcia z tego kręgu nie kosztują żadnego z punktów wprawy. Krąg Pierwszy - To zaklęcia o niewielkiej wartości bojowej. Jedno kosztuje 5 punktówKrąg Drugi - To zaklęcie o średniej wartości bojowej. Nie może być jednak czarem obszarowym. Jedno kosztuje 10 punktów.Krąg Trzeci - To zaklęcie o średniej wartości bojowej z przyzwoleniem na obrażenia zadawane obszarowo. Jedno kosztuje 20 punktów.Krąg Czwarty - To zaklęcia magów klasy S. Nie można wystartować z żadnym z nich. Nauczyć się ich można dopiero podczas awansu na Maga Klasy S. Jego koszt to 40 punktów.Krąg Piąty - To zaklęcie bardzo silne, które jest w stanie wyczerpać maga wręcz całkowicie i nie umywa się raczej do kręgów, które znajdują się powyżej. Takie zaklęcie kosztuje 60 punktów wprawy, a nauczyć się go można dopiero po awansie na maga klasy S+.
|
|